شما اینجا هستید

اخبار » صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اسفراین برگزار شد

به گزارش انتهاج، سردار فرجی فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.

وی با برشماری جنگ های شکل گرفته بعد از استقلال دولت آمریکا از انگلستان افزود: یکی از اهداف اصلی دشمن نابودسازی تمدن اسلامی به ویژه با ایجاد جنگ تحمیلی در ایران بود .

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی حضور نیروهای بسیجی و مردمی در جنگ را از عوامل مهم ماندگاری و تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این ایستادگی و مقاومت برای دشمنان به اندازه ای سنگین است که استکبار جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده است .

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تکثیر یافته فرهنگ عاشوراست و اگر نام امام راحل زنده مانده است و امروز ایران از امنیت و اقتدار برخوردار است به دلیل نهادینه شدن این تفکر و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

گفتنی است در مراسم امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسفراین از تعدادی از بسیجیان فعال شهرستان تقدیر شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان