شما اینجا هستید

اخبار » شناسایی ۲۷ نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

بیرجند – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از شناسایی ۲۷ نقطه پرتصادف در این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، اسدالله جلال‌زاده در کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در هشت نقطه رفع مشکل صورت گرفته است ، گفت: ۲۷ نقطه پرتصادف در خراسان‌جنوبی شناسایی شده که هشت نقطه رفع مشکل صورت گرفته و هفت نقطه نیز اقدامات لازم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مجتمع‌ بین‌راهی در دیگ رستم آستان قدس آماده سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: در ۳۰ نقطه خراسان‌جنوبی شروع به ایجاد استراحتگاه موقت کرده‌ایم.

جلال‌زاده با بیان اینکه رفع مشکل دو نقطه پر تصادف(یک مورد در پمپ بنزین معصومیه و یک نقطه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند) جزو اولویت‌هاست، افزود : امیدواریم نواقص این دو مورد رفع و تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به رفع مشکل تصادف با شتر نیز گفت : طرح نصب سیم در حاشیه جاده برای شهرستان‌هایی که بیشترین جمعیت شتر را دارند انجام شده است و با این وجود ساربان‌ها موظف به کنترل شترها هستند که وارد حریم جاده نشوند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال جاری طبق قوانین و مقررات ساماندهی سرویس مدارس باید از طریق سامانه سپند انجام گیرد.

یدالله غلام‌پور خاطر نشان کرد: تاکنون در خراسان‌جنوبی ۲۶۰ راننده در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ۲۱۴ راننده نیزتاکنون تأیید صلاحیت شده‌اند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان