شما اینجا هستید

اخبار » شرکت های کاشی و سرامیک یزد پیشرو در مدیریت اضطراری بار

یزد-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : شرکت های کاشی و سرامیک استان در مدیریت اضطراری بار نقش قابل قبول و تاثیرگذاری را داشته تا خاموشی به مشترکین خانگی اعمال نشود.
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مهندس عبدالحمید عباس شیاری در نشست مدیریت مصرف بخش کاشی و سرامیک یزد؛ با اشاره به اینکه در استان یزد ؛ ۶۳ واحد بالای یک مگاواتی در صنعت کاشی فعالیت دارند، افزود: این تعداد بالغ بر ۱۵۶ مگاوات انرژی خریداری کرده که ۱۰۰ مگاوات مصرف می کنند.
این مسئول ، اختلاف دو برابری مصرف برق در تابستان نسبت به زمستان را یادآور شد و گفت : اقدامات بهینه سازی انرژی به منزله یک نیروگاه مجازی تلقی شده و شناخت زمان ، میزان و چگونگی مصرف در مبحث بهینه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی تاکید کرد: اختصاص تعطیلات فصلی یا جایگزینی شیفت برای کاهش میزان مصرف در کارخانجات کاشی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور به عنوان همکاری در طرح های مدیریت مصرف ادامه خواهد داشت .
مهندس عباس شیاری اصلاح الگوی مصرف انرژی در فرآیندهای صنعتی در بخش تولید فرآورده های انرژی بر را لازم دانست و گفت : بهینه سازی مصرف علاوه بر بهبود کارآئی انرژی، موجب افزایش بهره‌وری دراستفاده از ذخایر انرژی، شکوفائی اقتصاد ملی وکاهش قیمت تمام شده محصولات است.
وی متذکر شد : صنایع کاشی و سرامیک ، نساجی ، ریخته گری ، تولید کاغذ به همراه واحدهای صنعتی دیگر به صورت روزانه تا ۱۵۰ مگاوات مدیریت بار دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : ۵۵ درصد بار لحظه ای استان مربوط به بخش صنعتی است و این در حالی است که سهم شرکت های کاشی در مدیریت اضطراری بار را نمی توان نادیده گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان