شما اینجا هستید

اخبار » شرکت حدود سه هزار تن از فرهنگیان قم در طرح یاریگران زندگی

قم – معاون برنامه‌ریزی، آموزش نیروی انسانی و پژوهش اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ قم از آموزش سه هزار نفر از فرهنگیان در قالب طرح یاریگران زندگی خبر داد.

به گزارش انتهاج، سید هادی شفیعی بابیان اینکه در آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ قم، سه دوره با آموزش حدود ۵۰۰ تن از همکاران این ناحیه برگزارشده است، گفت: این دوره بازخورد خوبی داشته و معلمان خواستار تداوم این دوره‌های آموزشی هستند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها، دوره‌ ۲۴ ساعته ای است که با همکاری استانداری در حال انجام است، اظهار کرد: سال گذشته این طرح در دوره مهارت‌های زندگی، ۱۲ ساعت آن انجام شد و امسال در دوره فرزندپروری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از آبان امسال در قم شروع‌شده و در حال حاضر در هر چهار ناحیه اداره کل آموزش‌وپرورش قم در حال اجراست، افزود: تاکنون نزدیک به سه هزار تن از معلمان استان در مقاطع گوناگون در آن شرکت کرده‌اند و تا پایان سال تحصیلی جاری تمامی حدود ۱۳ هزار معلم استان قم در دوره‌های آموزشی طرح مذکور شرکت می‌کنند.

شفیعی یادآور شد: طرح یاریگران زندگی در محیط‌های هدف شامل خانواده، مرکزهای آموزشی، محیط‌های کاری و محله‌های شهری و روستایی و شیوه یاری‌رساندن به افراد، قربانیان ناشی از سوءمصرف مواد مخدر و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به‌صورت هم‌زمان برای سه گروه تاثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس ارائه می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح، هر فرد و خانواده‌ای با آشنایی و اشراف کامل به معضلات و خطرات آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر و اعتیاد، می‌توانند یاریگر زندگی فرد و خانواده‌های دیگر باشد.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان