شما اینجا هستید

اخبار » شرکت آبفا استان یزد از بحران کمبود آب در سال جدید خبر داد

یزد- مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان یزد از بحران کمبود آب در سال جدید خبر داد.
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد:ضیاء زینی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا افزود: با توجه به خشکسالی های اخیر وکاهش شدید نزولات آسمانی،استان یزد را با مشکلات جدی در خصوص تامین آب شرب جهت مشترکین مواجه ساخته است، واین مسئله در شهرستانهای تفت،مهریز وبهاباد بیشتر و نیزمشهودتر می باشد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی و ذاتی شرکت آب و فاضلاب استان یزد تامین آب شرب مردم می باشد و در صورت تامین پایدار آب شرب مشترکین موجود، در اولویتهای بعدی در راستای خدمت رسانی نسبت به تامین آب خدمات وصنعت اقدام می نماید، لذا شهرستانهایی که در فصل گرم سال بامشکل حادتری در تامین آب مواجه هستند امکان واگذاری انشعاب به مشترکین غیر خانگی درحال حاضر مقدور نبوده و آن به جهت جلوگیری کردن از قطعی آب شرب مردم در این مناطق می باشد.
زینی در ادمه تصریح کرد:درخواست شرکت آبفا از مردم استان صرفه جویی ومدیریت دراستفاده از آب شرب می باشد تا با یاری خداوند آب شرب مشترکین را فصل گرم سال جاری تامین نماییم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان