تهران – ایرنا – افزایش جمعیت سگهای ولگرد در چند سال اخیر مشکلاتی را از لحاظ سلامتی و حتی محیطزیستی برای کشور رقم زده که مهمترین آنها به ترتیب ابتلا به بیماری هاری و سرگردانی حیات وحش در زیستگاه ها است، کنترل این مساله نیازمند قوانین محکمی است که باید نهادهای متولی نسبت به آن جدیتر باشند.
- entehaj admin
- کد خبر 223773
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=223773





