شما اینجا هستید

اخبار » سهمیه میوه تنظیم بازار استان یزد برای ایام نوروز ۱۴۰۳ افزایش یافت
گروه : اخبار

یزد: مدیر تعاون روستایی استان یزد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقدار  ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال والنسیا  و تامسون خریداری و در سردخانه داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است تا در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ توزیع گردد .

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد با هدف آرامش و ثبات در بازار میوه شب عید و مطابق دستورالعمل‌های اجرایی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه استان مقرر شد به همت اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان یزد و  شرکت تعاونی پیشگامان به عنوان مباشرین  ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال والنسیا و تامسون با نظارت مدیریت تعاون روستایی استان برای توزیع در سطح استان یزد در روز‌های پایانی سال جاری تامین و در سردخانه هایی داخل و خارج استان ذخیره سازی شود.

سید حسین دشتی مدیر تعاون روستایی استان یزد با اعلام این خبر در خصوص روند اجرایی تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار اظهار داشت: از بهمن ماه سال جاری تاکنون ۸۰ درصد سیب و پرتقال تنظیم بازار استان یزد تامین و ضمن حمل در سردخانه های تعیین شده در داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه افزود: زمان و مراکز توزیع پس از تصمیم ستاد تنظیم بازار و ابلاغ کمیته راهبردی  متعاقبا” در هفته جاری اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد‌.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان