شما اینجا هستید

اخبار » سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان منصوب شد
گروه : اخبار , يزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با قدردانی از خدمات زهرا حسینی در مدت تصدی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان با صدور ابلاغی، شکوفه شرقی را به این سمت منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان، مجید دهقانی‌زاده در این حکم آورده است؛ با توجه به هماهنگی بعمل آمده و با امعان نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند سرکارعالی، به موجب این ابلاغ سرپرستی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه به شما محول می‌گردد.

امید است با عنایت به رویکردهای نوین سازمان برنامه و بودجه کشور در جهت ارتقای اثر بخشی نظام برنامه‌ریزی و بودجه و راهبری توسعه ‌استان و با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام ماموریت‌های محوله در دولت مردمی، موفق باشید. رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با صدور ابلاغ دیگری ضمن قدردانی از خدمات زهرا حسینی در مدت تصدی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان، وی را به عنوان سرپرست گروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان معرفی کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان