شما اینجا هستید

اخبار » رونمایی از ۴۰ مستند چهل خدمت دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد
گروه : اخبار , استانها

یزد- “۴۰ مستند چهل خدمت دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد” دوشنبه‌شب طی مراسمی در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس این شهر رونمایی شد.

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، در این آیین که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد به اهمیت ارایه خدمت به مردم به خصوص به دلیل جنگ اقتصادی و کرونا اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

وی با گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی اظهار کرد: در برگزاری کنگره شهدا در عملی ابتکاری خیلی از هزینه‌ها صرف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به اقشار ضعیف جامعه شد.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و خدمات‌رسانی به یاد و نیت شهدا کاری مهم، ضروری و ارزشمند است که باید سالانه با همکاری مردم و خیران پیگیری شود.

ناصری گفت: حضور گروه‌های جهادی در کنار مردم و سایر اقشار در تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، فرهنگی، جهیزیه و اجرای طرح‌های مورد نیاز به خصوص در روستاها مورد تاکید است .

همچنین سرتیپ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد به اهمیت مستندسازی فعالیت‌های کنگره شهدای انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و تداوم آن را خواستار شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان