شما اینجا هستید

اجتماعی » رونمایی از خودروی مجهز به دوربین سیم کارتی در شرکت توزیع برق یزد

به گزارش انتهاج، آرش نواب در نخستین روز از هفته دولت در آیین رونمایی از خودروی مجهز به دوربین سیم کارتی اتفاقات و عملیات با اشاره به اینکه با قابلیت های منحصربه فرد این دوربین ها ، امکان نظارت و کنترل دقیق تر بر عملکرد بهره برداری فراهم شده است ، گفت : این دوربین ها با بهره گیری از فناوری های روز، قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و به راحتی توسط یک اپلیکیشن تلفن همراه از راه دور قابل رصد است.

وی امکان اتصال به مودم، قابلیت ضبط فیلم به صورت دائم تا یک هفته، ضبط صدای اتوماتیک، ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی ، قابلیت انتقال تصویر با کیفیت آنلاین و انتقال صدای دو طرفه را از امکانات این سیستم بیان کرد.

این مسئول متذکر شد : قابلیت ضبط صدا وتصویر در این دوربین ها باعث می شود تا آغاز تا پایان هر برنامه عملیاتی به دقت ثبت و در صورت نیاز به ویدئوهای آن رجوع کرد.

وی اظهار کرد : ارزیابی عملکرد واحدها به لحاظ رعایت نکات ایمنی، برخورد مناسب با مردم ، تکریم و رعایت حقوق شهروندی و مواردی از این قبیل با بهره گیری از این دوربین ها آسان تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد: بیست خودروی عملیاتی دیگر تا پایان سال جاری به دوربین سیم کارتی مجهز می شوند تا از طریق دو حوزه دیسپاچینگ و ایمنی قابل نظارت باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان