شما اینجا هستید

اخبار » روستا گوهری ارزشمند و نگینی درخشان در خاک مقدس ایران اسلامی است

به گزارش انتهاج، علیرضا قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در خصوص ۱۵ مهر ماه روز ملی روستا گفت: روستا مظهر صمیمیت، پاکی و صداقت و فرهنگ روستایی مشمول سخت کوشی، قناعت پیشگی، تدین و ساده زیستی است و این صفات ارزشمند و متعالی به روشنی در میان جامعه نجیب و عزیز روستایی کشور مبرهن و مشهود است.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری ۱۵ مهر ماه به عنوان روز ملی روستا فرصتی مغتنم است تا با بررسی و ارزیابی همه توانمندی ها و پتانسیل های مناطق روستایی بپردازیم، گفت: روستاها در حقیقت گوهری ارزشمند و نگینی درخشان در خاک مقدس ایران اسلامی به شمار می آیند و باید زمینه رشد و تعالی روز افزون این مناطق را فراهم آوریم چرا که بی تردید وجود روستاهای با نشاط، آباد و پر طراوت یکی از مهم ترین بسترها برای آبادانی و تعالی روز افزون میهن عزیز اسلامی است.
قربانیان عنوان کرد: جایگاه ارزنده روستائیان در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و روزهای عمران، آبادانی و سازندگی میهن عزیزاسلامی جایگاهی غیر قابل انکار و شایسته ستایش و تجلیل است.
وی افزود: خوشبختانه با تدابیر شایسته و توجه مناسب مسئولین به تامین زیرساختهای لازم در مناطق روستایی، این نواحی می توانند با حفظ اقلیم و محیط زیست خود، به عنوان قلب تپنده تولید و پیشگام در عرصه های خودکفایی و خود اتکایی در کشور مبدل شده و همچون گذشته در اعتلای میهن عزیز اسلامی نقشی بی بدیل را بر عهده گیرند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تدبیری که امام بزرگوار و راحل ما کردند این بود که برای بازسازی و توسعه و سازندگی در روستاهای کشور و مناطق محروم باید نهادهای انقلابی و مردمی ایجاد کردند که یکی از این نهادها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود و این در واقع رسالت انقلاب بود که باید به نقاط محروم و دور افتاده کشور توجه ویژه ای می کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان