شما اینجا هستید

اخبار » روستای بچه دره ، در اولویت ساخت مدرسه جدید در شهرستان راز و جرگلان

راز و جرگلان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان گفت : روستای بچه دره منطقه جرگلان جزء اولویت های ساخت مدرسه جدید در شهرستان راز و جرگلان قرار دارد.

به گزارش انتهاج ، عباس رضایی در جشن دهه فجر روستای بچه دره منطقه جرگلان شهرستان راز و جرگلان با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت مقام والای سردار دل ها ، حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد : یکی از اولویت ها اموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان ساخت دبیرستان پسرانه متوسطه اول و دوم در این روستا است.

وی افزود : در حال حاظر مدرسه امامت روستای بچه دره به صورت دو شیفت پسرانه و دخترانه در مقطع متوسطه اول و دبیرستان دوره دوم دخترانه در حال فعالیت است که برای رفاه حال دانش آموزان ، احداث دبیرستان دوره اول و دوم پسرانه برای این روستا در دست بررسی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان خاطر نشان کرد: یک  باب مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در روستای سوخسو انقلاب از محل اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس نیز آماده بهره برداری است که در تلاش هستیم  با احداث یک مدرسه یک کلاسه در مزارجان ، جشن پایان مدارس سنگی را در شهرستان راز و جرگلان برگزار نماییم.

رضایی در ادامه تصریح کرد : فرهنگیان شهرستان راز و جرگلان همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می نمایند و با حضور پرشور خود در انتخابات ۲ اسفند پیوند ناگسستنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان