شما اینجا هستید

اخبار » رشد برق رسانی دولت تدبیرو و امید در بخش ۳۱ درصد

به گزارش انتهاج، آرش نواب گفت: مجموع مشترکان شرکت توزیع برق استان را ۷۰۱ هزار نفر ذکر کرد و گفت: استان یزد از لحاظ تعداد مشترکان صنعتی در کشور رتبه نخست را دارد تصریح کرد: ۵۶درصد انرژی برق در استان صرف مشترکان صنعتی می‌شود.

وی افزود: از طریق استارت آپ ها طرح کاهش بار مصرف برق خانگی را داشتیم که در سال آینده این طرح کامل تر می شود همچنین سه هزار و ۲۵۳ تفاهم نامه در سال ۹۹ با نرخ رشد ۲۷۵ درصد داشتیم.
نواب گفت: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی در استان ۳۰۴ نیروگاه با ظرفیت ۳۷.۸ مگاوات است و از یکهزار و ۹۷۲ میلیون کیلووات ساعت فروش انرژی تا پایان مرداد، تقریبا ۹۶۰ میلیون کیلو وات ساعت برای صنعت و ۲۸۰ میلیون کیلووات ساعت برای کشاورزی است.
وی با بیان اینکه امسال هیچگونه قطعی برق نداشتیم، گفت: امسال همکاری صنایع استان در پیک بار مصرف برق، غالب بود به طوری که پیک بار شرکت توزیع برق یزد به یکهزار و ۱۱ مگاوات تا ۲۵ شهریور ماه رسید که ۸۸درصد بار مصرف برق توسط صنایع استان کاهش داده شد و این نشان از همکاری خوب صنایع استان دارد.
نواب در خصوص همکاری ادارات استان گفت: تعداد اداراتی که بر حسب درصد همکاری تقسیم بندی شدند۲۶ درصد بود و این نشان می دهد ۵۱ درصد ادارات استان تا ۷۰ درصد بار مصرف را کاهش دادند و همکاری خوبی داشتند.
نواب با اشاره به فعالیت های فرهنگسازی مصرف برق عنوان کرد: اقدامات فرهنگسازی مدیریت مصرف در تابستان از جمله تقدیر از بانوان منتخب در کاهش استفاده از برق، تهیه و پخش موشن گرافی که در کشور رتبه اول را کسب کرد و پویش هر شهروند یک همیار برق را داشتیم.
وی با اعلام اقدامات شرکت توزیع برق یزد در دولت تدبیر و امید گفت: میزان برق مصرفی در صنعت دو میلیون مگاوات بوده که تا کنون۵۴ درصد رشد داشته، در بخش خانگی برق رسانی ۳۱ درصد، در بخش کشاورزی ۷درصد و در بخش عمومی ۳۶ درصد رشد برق رسانی داشتیم.

وی افزود: سه هزار و ۳۶۰ متر شبکه فشار متوسط احداث شده است همچنین پروژه های روشنایی شهری، توسعه روشنایی شهری و احداث شبکه های روشنایی شهری از این دسته هستند.

وی با بیان اینکه در خاموشی هر مشترک ۷۰درصد کاهش زمان داشتیم، گفت: در تعداد مشترکین ۲۴درصد رشد و ۲۳ درصد رشد روشنایی معابر را داشتیم.
نواب با اشاره به اینکه ۱۵ مورد برق رسانی به روستاها در هفته دولت سال جاری انجام و احداث و اصلاح شبکه که در کل ۱۰۵ پروژه خواهد بود با اعتبار ۴۸۳ هزار میلیون ریال در هفته دولت انجام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان