شما اینجا هستید

اخبار » رشد۱۳ درصدی در جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ هرمزگان

بندرعباس – معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از رشد۱۳ درصدی در جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در ۹ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، طهماسب غلام پور با اشاره به ۱۳ میلیون قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری های استان در ۹ ماهه سال جاری، گفت: همچنین طی این مدت بیش از ۲۶ هزار تن گوشت مرغ تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد داشته است.

وی در خصوص دلایل افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ، افزود: از مهمترین دلایل افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ فعالیت مجدد واحدهای تعطیل و غیر فعال، تأمین نهاده‌های طیور، تعادل در عرضه و تقاضا و نیاز بازار به گوشت مرغ است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در ادامه به تولید ۳۵ هزار تنی گوشت مرغ تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بالغ بر ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت پذیرد که تولید بیش از ۳۵ هزار تن حاصل خواهد شد.

غلام پور خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰ واحد مرغداری فعال در سطح استان وجود داشته که در طول سال از یک دوره تا ۶ دوره اقدام به جوجه ریزی می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان