شما اینجا هستید

اخبار » راه حمایت از اقتصاد، مبارزه با فساد است

یزد – رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی خود را موظف می‌داند برای اینکه تلاشگران اقتصادی دچار مشکل نشوند، با فساد اقتصادی مبارزه کند، زیرا راه حمایت از اقتصاد، مبارزه با فساد است.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در جمع اقشار مردم در مسجد حظیره یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صدوقی، اظهار کرد: اقتصادی قوی است که به دست جوانان خودمان از آن گره گشایی شود و با توطئه توطئه‌گران دچار تکانه نشود.

وی افزود: در این عرصه ما در مبارزه با فساد اقتصادی در ذات انقلاب ما قرار داده شده و ما مبارزه خستگی ناپذیر و بی امان با مفسدان را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

رئیسی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند که اقتصاد باید قوی باشد و این اقتصاد، اقتصادی است که تکانه‌ها در آن تأثیر نگذارد و توطئه‌های دشمن بر این اقتصاد اثرگذار نباشد و در این استان اقتصاد قوی از گردشگری حاصل می‌شود و همه اینها با نیروی جوان، دانشگاه‌ها و مردم سختکوش شدنی است.

مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون بکشیم

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در کنار دستگیری و معرفی مفسدان، گزارش میزان بازگشت پول‌های به تاراج رفته به بیت المال را نیز ارائه خواهیم داد، اراده دستگاه قضا این است که مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون بکشیم.

وی یادآور شد: گرفتار حاشیه‌ها و حاشیه سازی ها نمی‌شویم زیرا مأموریت اصلی خود را می‌دانیم و می‌دانیم آنچه در مردم امیدآفرین است، انجام مأموریت ما در اجرای حق و حقیقت و مبارزه با فساد است و در این مسیر دچار سستی نخواهیم شد.

وی با اشاره به سخنان همسر شهید مدافع حرم و پدر شهید سانحه هوایی پرواز اوکراینی، افزود: این سخنان نشان از بصیرت و ولایتمداری خانواده‌های شهدا دارد و امیدواریم بتوانیم قدردان خانواده شهدا باشیم.

رئیسی ادامه داد: بهترین سخن، سخنی است که رهبری در مورد شهید سلیمانی فرمودند. اینکه شهید سیلمانی یک مکتب بود و باید به او نگاه کنیم و شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی را الگو قرار دهیم.

مهمترین شاخص شهید سلیمانی، اخلاص و دیدن خدا و اتکا به خدا و اتکال به ذات مقدس حضرت حق است

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شخصیت شهید سلیمانی را مدنظر قرار دهیم، مهمترین شاخص، اخلاص و دیدن خدا و اتکا به خدا و اتکال به ذات مقدس حضرت حق است و کسی که خدا را دید، قدرت دیگری را به جز قدرت خدا به رسمیت نمی‌شناسد و این همان رمز موفقیتی بود که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند.

رئیسی تصریح کرد: آنها که قدرت خود را کم می‌دانند، بدانند که ما می‌توانیم و شهید سلیمانی شاخص ما می‌توانیم بود و او معتقد بود که با اتکال به خداوند متعال می‌توان کارهای بزرگی کرد همچنانکه ریشه داعش را کند و باور خود را عملی کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی در عین حالی که در حرکت نظامی خود راهبرد داشت، یک دیپلمات موفق و یک نیروی متفکر بود ضمن اینکه او اندیشمند بود و ابزار نظامی را در اختیار اندیشه نظامی قرار داده بود.

رئیسی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شاگرد مکتب ولایت است و موفقیت‌های او در گرو عمل به رهنمودهای رهبری است و او همواره خود را موظف می‌دانست که به عنوان یک سرباز در این مسیر، رهنمودهای رهبری را عمل کند و نه یک بار بلکه چند بار منطقه را از حلقوم آمریکایی‌ها با همین روحیه عملیاتی و اجرایی نجات داد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان