شما اینجا هستید

اخبار » دیدار رییس سازمان نظام مهندسی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از  روابط عمومی سازمان، سید زین العابدین حسینی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به اتفاق معاونین و مدیران سازمان با محمد علی حاتمی زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد دیدار کرد.

در ابتدا محمدعلی حاتمی زاده ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک به ریاست جدید سازمان، به موضوعات و فعالیت های مختلف و مرتبط این دو دستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: عرصه کشاورزی تنگناها و مشکلات زیادی را دارد که با تعامل و هم فکری می توان بخشی از آن را رفع نمود.

وی افزود:  با تغییر برخی نگرش ها و جهاد تبیین می توان بسیاری از مشکلات و مسایل تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی را هموار ساخت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این نشست از کارکنان سازمان نظام مهندسی بعنوان نیروهای توانمند نام برد و تصریح کرد: با وجود پتانسیل های سازمان نظام مهندسی میتوان در راستای اهداف سازمان و همچنین حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی گام های موثری برداشت.

سید زین العابدین حسینی، مهندسی شدن فرآیند تولید کشاورزی و تسریع در انجام کلیه امور را یکی از اهداف این سازمان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و همراهی همه بخش های مرتبط با عرصه کشاورزی، شاهد ارتقای بیش از پیش این بخش باشیم.

در ادامه معاونین و مدیران سازمان به ارائه گزارش درباره موانع و مشکلات طرح های در حال اجرا پرداختند که در مورد آنها بحث و تبادل نظر گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان