شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو در ایلام

ایلام – فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو و کنتورهای آب در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ جمال موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت، گفت: گشت کلانتری ۱۲ هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ نفر که در اطراف یک دستگاه خودرو در حال پرسه زنی بودند مشکوک شدند.

وی اظهار کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران با یکدستگاه خودرو سمند سورن اقدام به فرار کرده که با هوشیاری ماموران و همچنین حضور بموقع گشت های یگان امداد خودرو سارقان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ عملیات جداگانه دیگر ۱ سارق خودرو و ۱ سارق کنتورهای آب دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو آن ها به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، گفت:شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان