شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری متهم به قتل چهار عضو یک خانواده در اسفراین

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، محسن کریمی روز یکشنبه گفت: حسب گزارش مراجع انتظامی بهمن ماه سال گذشته چهار عضو یک خانواده در اثر وقوع حریق جان خود را از دست دادند که پس از انجام تحقیقات تکمیلی بروز تحریق عمدی و وقوع جنایت قتل به عنوان یکی ازفرضیه های اصلی مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این پرونده در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان مطرح رسیدگی است و یک مرد به عنوان مظنون و متهم به قتل، دستگیر شد که تحقیقات تکمیلی درخصوص ماهیت و ابعاد مختلف این ماجرا کماکان ادامه دارد.

دادستان عمومی وانقلاب اسفراین گفت: متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد که اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اسفراین چند ماه گذشته در مجموع چهار فقره قتل در شهرستان اسفراین به ثبت رسیده که عمدتا بر اثر عصبانیت و خشم و خشونت ناشی از آن به وقوع پیوسته است.

کریمی، در تحلیل چرایی وقوع این قتل ها، کنترل و مهار خشم از طرق مختلف از جمله توجه به مبانی دینی و آموزه های قرآنی و بکارگیری سیره عملی بزرگان دین در سبک زندگی و همچنین کسب مهارت های لازم و ارتقای آگاهی های عمومی نسبت به آثار و تبعات منفی مترتب بر رفتارهای خشونت آمیز و پرخطر را مهم‌ترین گام در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی توصیف کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان