شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری سارقان سابقه دار با ۱۳ فقره سرقت کابل در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۳ نفر سارق سابقه دار با ۱۳ فقره سرقت کابل برق چاه عمیق در این شهرستان خبر داد.

اسفراین – به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس, “سرهنگ جاوید مهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت چند مورد شکایت مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل برق چاه عمیق کشاورزان در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرارگرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی ، پلیسی و افزایش گشت های هدفمند در مناطقی که سرقت واقع شده موفق به شناسایی سارقان شدند افزود: در این زمینه ۳ نفر سارق ، در حین سرقت دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به ۱۳ فقره سرقت کابل چاه عمیق در سطح حوزه چند روستای شهرستان و چاه های عمیق آستان قدس معترف و مراتب بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در این رابطه تصریح کرد : تحقیقات در زمینه کشف و دستگیری سارقان احتمالی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی در پایان خاطر نشان کرد:کارکنان نیروی انتظامی با انجام گشت های هدفمند نسبت به پوشش دادن نقاط کور و افزایش آگاهی های عمومی اجازه هیچگونه سرقت را به سارقان نخواهند داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان