شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ های اسفراین

اسفراین – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۸ فقره سرقت خبر داد

به گزارش انتهاج، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ های سطح حوزه “عباس آباد” بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسائی سارقان شدند، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۲ نفر سارق سابقه دار را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت خانه باغ های اطراف شهرستان اعتراف کردند، افزود: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تاکید بر اینکه برخورد ویژه با مجرمان و هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان