شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری باند هفت نفره شرکت جعلی فروش خودرو در البرز

کرج – رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری یک باند هفت نفره شرکت جعلی فروش خودرو در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری یک باند هفت نفره توسط پلیس آگاهی استان گفت: این باند با تأسیس شرکت‌های جعلی اقدام به ثبت نام و پیش فروش خودرو می‌کردند و در زمام سررسید خودرو متواری می‌شدند.

وی با بیان اینکه در مخفیگاه این باند ۷ نفره که پنج خانم و دو آقا هستند، اظهار کرد: در محل مخفیگاه  ۱۴۲ سکه بهار آزادی و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد کشف شده است.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ نفر شاکی و مالباخته تاکنون شناسایی شده که از این تعداد ۴۰ مالباخته در استان البرز و ۱۱۰ نفر نیز در استان تهران هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه اعضای این باند همگی دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد، مالباختگان و کسانی که در شرکت‌های جعلی «آبتین» و «پیام خودرو» ثبت نام کرده اند می‌توانند به پایگاه دوم آگاهی استان واقع در حصارک کرج مراجعه کنند.

سرهنگ نادربیگی ارزش اموال کشف شده از این باند را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی در ادامه از دستگیری و شناسایی فردی خبر داد که در منزل خود با جعل آرم برندهای معروف اقدام به بسته بندی و فروش مواد خوراکی کرده است، مقادیر زیادی از مواد خوراکی و دستگاه‌هایی که برای پلمب استفاده می کرده، کشف شده است.

دستگیری یک سارق با سابقه

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: اقدامات این متهم با سلامت مردم ارتباط مستقیم داشته وی مواد خوراکی در بسته بندی جعلی را در سطح بازار استان البرز توزیع کرده است که از مردم می‌خواهیم هوشیار باشند.

سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری از شناسایی و دستگیری یک سارق با سابقه که به شیوه تخریب درب از منازل سرقت می کرده است خبر داد و گفت: این متهم در مناطقی مانند عظیمیه کرج، گرمدره و کوهپایه سرقت کرده است.

وی افزود: این شخص برای سرقت از یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ نقره‌ای و پراید استفاده کرده که تاکنون ۲۴ فقره از محل‌های سرقت شناسایی شده اما سرقت‌ها بیش از ۵۰ فقره است.

وی ارزش اموال کشف شده را بیش از سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متهم دو همدست و یک نفر مالخر داشته که اقدامات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خانم و آقا که سرقت خودرو انجام داده و بعد از باز کردن قطعات خودرو را رها می‌کردند، گفت: آنها سابقه قبلی داشته و چندین بار دستگیر و روانه زندان شده اما با قرار وثیقه آزاد شدند.

سرهنگ نادربیگی با تاکید بر اینکه دو متهم در فردیس دستگیر شده اند، گفت: از مخفیگاه آنها ۵ خودروی سرقتی از جمله دو دستگاه مزدا و همچنین پراید و پژو کشف شده است در کل به ۵۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان