شما اینجا هستید

اخبار » خوشه پلاستیک خراسان شمالی خوشه برتر کشور

بجنورد – به گزارش انتهاج و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت افزود : در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در تهران از خوشه پلاستیک خراسان شمالی به عنوان خوشه برتر کشور در سال ۹۷ تقدیر به عمل آمد.

وی موفقیت به دست آمده را حاصل تلاش دوساله شرکت شهرکهای صنعتی استان دانست و ادامه داد : از اوایل سال ۹۶ خوشه صنعتی پلاستیک در استان خراسان شمالی شناسایی شد و تا کنون اقدامات بسیار مهمی در زمینه توسعه این خوشه کسب و کار انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان ساخت : برگزاری ۱۰ دوره آموزشی تخصصی برای ذینفعان خوشه پلاستیک ، برگزاری تورهای بازدید نمایشگاهی داخلی و خارجی برای بیش از ۲۰ واحد تولیدی پلاستیک ، شناسایی ، آموزش و توانمند سازی BDS خوشه برای قالبسازی ، اجرای پروژه ترکیب سازی و اصلاح فرمولاسیون ۱۰واحد تولیدی پلاستیک به منظور افزایش توان رقابت پذیری همچنین عارضه یابی برای ۱۰ واحد تولیدی پلاستیک استان از جمله اقدامات عامل توسعه خوشه صنعتی پلاستیک تحت حمایت و نظارت این شرکت از ابتدای شناسایی خوشه کسب و کار پلاستیک خراسان شمالی می باشد.

سیاوش وحدت گفت : اجرای ۲ پروژه پژوهشی ، برنامه ریزی جهت حضور در ۳ نمایشگاه داخلی ، برگزاری ۲ تور نمایشگاهی خارجی و برگزاری ۵ دوره آموزشی تخصصی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سال ۹۸ در جهت توسعه خوشه صنعتی پلاستیک استان است.

خوشه صنعتی پلاستیک خراسان شمالی با دارا بودن ۵۰ ذینفع به دلیل انجام اقدامات مهم و تاثیر گذار در جهت توسعه ، توانست از بین دیگر خوشه های کسب و کار کشور ، رتبه برتر خوشه کسب و کار کشور در سال ۹۷ را از آن خود کند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان