شما اینجا هستید

اخبار » خوان سوم «هفت‌خوان» زیر ذره‌بین شهردار یزد

به گزارش انتهاج، جمال الدین عزیزی با حضور در میدان آزادی و خیابان فرخی یزد به عنوان خوان سوم از طرح هفت خوان که به مناسب سازی مسیر و رفع موانع برای عابران پیاده به ویژه معلولان می پردازد، از نزدیک در جریان روند اجرای طرح قرار گرفت.
وی از طرح هفت خوان به عنوان اولین قدم برای اجرای آزمایشی مناسب سازی در معابر شهری یزد یاد کرد و گفت: مشکلات این مسیر توسط گروه پایش شناسایی شده و بر اساس این پایش‌ها به زودی کار اجرای طرح آغاز می شود.
شهردار یزد ادامه داد: برخی مشکلات جزئی در طرح تدوین شده توسط مشاوران و کارشناسان وجود دارد که با رفع آنها و صدور مجوزها، به زودی شاهد اجرای طرح در مسیر هفت خوان خواهیم بود.
عزیزی با بیان اینکه این طرح از میدان همافر آغاز می شود و تا مسجد جامع یزد ادامه می یابد، افزود: این مسیر یکی از پرترددترین مسیرهای عابر پیاده در سطح شهر یزد به شمار می رود.
گفتنی است؛ طرح هفت خوان، هفت گره شامل میدان همافر، میدان باهنر، میدان آزادی (باغ ملی)، میدان شهید بهشتی (مجاهدین)، چهارراه شهدا (میدان امیرچقماق)، چهارراه برج ساعت و مسجد جامع و خیابان‌های حدفاصل آنها است.
گفتنی است؛ پروژه هفت‌خوان از مجموعه اقدامات کمیته مناسب‌سازی است که به زودی از آن رونمایی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان