شما اینجا هستید

اخبار » خانه هلال و رسانه در خانه مطبوعات یزد گشایش یافت

به گزارش انتهاج به نقل از خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی در این مراسم گفت: خانه های هلال برای اینکه هلال احمر خدمات خود را بهتر و بیشتر ارائه دهد با رسالت خاص خود افتتاح می شوند.

وی با تشکر از فرمانداری یزد برای حمایت از تشکیل خانه های هلال گفت: خانه هلال و رسانه یزد برای ارائه خدمات هلال احمر امروز افتتاح می شود.

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد یزد گفت: رسانه وارد مرحله تحول و تکامل شده و ماهیت رسانه تغییر کرده است به طوری که در جوامع مختلف رسانه نقش آفرین است و خبرنگاران جزو طبقات مهم جوامع امروز هستند.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد توسعه با رسانه تحقق پیدا می کند، گفت: رسانه یک فرصت و امکان مناسب برای توسعه است و خبرنگاران نقش آفرینان توسعه همه جانبه هستند.

جوادیان زاده به ارتقای سرمایه اجتماعی توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: هلال احمر اعتماد و هم دوشی اجتماعی را می تواند تقویت کند.

فراهانی گفت:خانه هلال تشکیلات داوطلب محور با امداد و نجات و آموزش همگانی در برابر بلایا با هدف رسیدن به جامعه تاب آور هستند.

مسئول هماهنگی خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، افزود: تمام خدمات هلال احمر در بعد محدودتر ارائه می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان