شما اینجا هستید

اخبار » پایداری مردم به آرمان های نظام و انقلاب در تشییع شهدای گمنام بافق نمایان شد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با بیان اینکه همه ساله در برخی رویدادهای مهم مانند ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد معاند در داخل و خارج از کشور سخنان مغرضانه ای را درباره انقلاب اسلامی  و مردم بیان می کنند، افزود: این حضور اخیر مردم بافق برای تشییع شهدای گمنام نشان دهنده پایداری مردم به آرمان های نظام و انقلاب است و این موضوع مسئولیت ما را صد چندان می کند که بیشتر به مسائل اقتصادی و فرهنگی رسیدگی کنیم.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان شجاعت های مردم بافق در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مسئولان باید به گونه ای به مردم خدمت رسانی کنند که در زندگی مردم تاثیر مستقیم و ملموس داشته باشد.

وی با بیان اینکه دیار بافق به دار الشجاعه معروف است، تصریح کرد: این لقب بر گرفته از فرهنگ مردم بافق است به طوری که بافق در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین داوطلب و در برای مدافعان حرم نیز شهرستان بافق بیشترین متقاضی را داشته است.

فرماندار بافق در خصوص برنامه ریزی های ستاد دهه فجر شهرستان گفت: شروع برنامه های دهه فجر با ۱۲ بهمن و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران است که همزمان با این تاریخ گلباران تمثال حضرت امام (ره) و دیدار با امام جمعه بافق با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود همچنین کنگره سرداران شهید شهرستان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهرستان اشاره و بیان کرد: امسال با حضور مسئولان استان و شهرستان چندین پروژه در شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که نشان از همت و همدلی مسئولان شهرستان برای انجام کارهای بزرگ است.

فرماندار بافق با تاکید بر انجام برنامه های فرهنگی در شهرستان بافق،بیان کرد: از انجام  کار و برنامه های فرهنگی نباید غافل شد، دستگاه های متولی باید آنچه مرتبط با فرهنگ،اصالت و ریشه مردم این دیار است را انجام دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ادامه این نشست، شعار محوری ستاد دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را “انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است” اعلام کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به دستورات رییس جمهور و ستاد ملی کرونا به صورت رژه موتوری همراه با نمادهای انقلابی وسخنرانی برگزار خواهد شد.

سید علیرضا سلیمانی افزود: ۱۸ کارگروه در سطح شهرستان تشکیل شده که کارگروه اطلاع رسانی، کار گروه اصناف، کار گروه هنری ، کار گروه هیات، کانون های اسلامی، مساجد و قرآن، کار گروه ایثار گران، کارگروه بسیج و نیروهای مسلح خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: کارگروه زنان و خانواده، کار گروه فرهنگیان و دانش آموزان، کار گروه مدیریت شهری و فضاسازی، کارگروه دانشجویی و دانشگاهی، کارگروه فضای مجازی، کارگروه روستایی و عشایری، کارگروه قوه قضاییه ، کارگری و کارآفرینی، کار گروه کودک و نوجوان، کار گروه هیات و تشکل های مردمی، کار گروه ورزش و جوانان و کارگروه بهداشت خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان