شما اینجا هستید

اخبار » حامی کارت برای همه اعضای خانه مطبوعات یزد است

به گزارش انتهاج، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری برخط خانه مطبوعات یزد با بیان اینکه کرونا همه شماغل به ویژه خبرنگاران را متضرر کرد، گفت: کمک‌های رفاهی و معیشتی خبرنگاران استان یرد از طریق حامی کارت انجام خواهد شد.
فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد در این نشست برخط از حامی کارت خانه مطبوعات رونمایی کرد، گفت: حامی کارت مربوط به تمام اعضای خانه مطبوعات یزد و خبرنگاران یزدی است که فعالیت مستمر خبری آنها برای ما محرز شده است.
وی در خصوص نحوه استفاده از حامی کارت گفت: از طریق این کارت خانوادهدهای خبرنگاران هم می توانند بهره مند شوند به گونه ای که این کارت فقط قابلیت استفاده در فروشگاه را دارد.
وی با اعلام اینکه فروشگاه تعیین شده در این طرح با حساسیت ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی انتخاب شده و همه دارندگان حامی کارت می توانند از هایپر استارها خرید کنند، گفت: هر آنچه در هایپر استار است شامل خرید می شود و ایجاد این نوع خدمات رفاهی در ابتدای کار است و قابلیت ارتقا خواهد داشت.
وی عنوان کرد: این کارت دائمی خواهد بود و در هر نقطه از کشور قابل استفاده در فروشگاه های هایپر استار است.

فیضی با بیان اینکه ۱۸۳ نفر عضو این طرح هستند، گفت: امکان افزایش تعداد وجود دارد و سعی داریم ۸۰ درصد خدمات رفاهی خانه مطبوعات با این کارت انجام شود.
وی در خصوص دوره های آموزشی خانه مطبوعات یزد گفت: دوره های آموزشی خانه مطبوعات استان یزد ادامه خواهد داشت.
مدیر خانه مطبوعات یزد افزود: جوایز مسابقات ورزشی و رسانه های برتر در حوزه کتابخوانی نیز به علت بیماری کرونا به تعویق افتاد که به زودی طی برنامه ای انجام خواهد شد.

خبرنگار: زینب زارع

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان