شما اینجا هستید

اخبار » جمعیت هلال احمر در خدمت بی منت، ارگانی بی نظیر است  
گروه : اخبار

به گزارش انتهاج یزد _ آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در محل سالن آمفی تئاتر هلال احمر قاسم آباد با حضور یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: خدمت بی منت بهترین نوع خدمت است که جمعیت هلال احمر در خدمت بی منت ارگانی بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در خدمات بر مبنای اصول و اهداف کاهش آلام بشری، در بحران ها حضور میدانی دارد، افزود: در موضوع فلسطین و غزه ناجوانمردانه مردم به خاک و خون کشیده می شوند  علی رغم کنوانسیون‌های چهارگانه حقوق بشر ژنو و مصوبات و الحاقات آن، رژیم صهیونیستی مدارس، کلیسا و کودکان و نانوایی ها را به خاک و خون کشید.

سلیمانی افزود: در این بهبوهه جمعیت هلال احمر از همان ایتدا برای ارسال کالاها اعلام آمادگی کرد و بیش از ۵۳ هزار نفر کادر درمان و نیروهای داوطلب و امدادگر برای کمک‌رسانی در سامانه ثبت نام کردند ولی به دلیل اینکه رژیم غاصب صهیونیستی امدادگران را به شهادت می رساند مجوز برای اعزام صادر نشد‌.

وی گفت: بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان کمکهای غیر نقدی از طریق هلال احمر جمع آوری شد و توسط کشتی ها ارسال شده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

سلیمانی با بیان اینکه نوع نگاه بشردوستانه هلال احمر در خدمت به مردم و نیازمندان در بحران ها قابل توجه است، اظهارداشت: طی چند روز گذشته نشستی در دبی و منطقه منا داشتیم و مقرر شد مصداق های ایثار و فداکاری به عنوان الگو معرفی شوند که علی لندی نوجوان ایذه ای که در آتش سوخت و جان ۲ نفر را نجات داد به عنوان یک الگو معرفی شد.

جمعیت هلال‌احمر استان یزد رو به رشدترین جمعیت هلال احمر کشور است

حجت الاسلام شعیشعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم با بیان اینکه فرصت ها چون ابر در گذر هستند و خوش به سعادت افرادی که با دلی آرام و قلبی مطمئن مسئولیت را به‌پایان می رسانند.

وی با بیان اینکه دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان یزد متخلق به اخلاق اسلامی است، بیان کرد: دکتر حرازی زاده یزدی فردی محبوب در جمعیت هلال احمر استان و کشور است.

شعشعی گفت: امروز با وجود اعضای پرافتخار جمعیت هلال احمر استان یزد،  این جمعیت یکی از رو به رشد ترین جمعیت‌های هلال‌احمر در کشور است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان