شما اینجا هستید

اخبار » تیم اوگاندا، نخستین تیم خارجی مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای وارد کشور شد

بجنورد – سرپرست فنی سومین مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از ورود تیم اوگاندا، به عنوان نخستین گروه خارجی شرکت کننده در سومین دوره از مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بامداد روز شنبه به کشور خبر داد.

به گزارش انتهاج، الیاس امیر آبادی با بیان اینکه اردوی آماده سازی این تیم از امروز تا ۲۷ دی ماه در شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی خواهد بود، گفت: مابقی تیم ها نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از امروز وارد کشورمان شده و در استان های مختلف اردو می زنند.

وی زمان پذیرش تمامی تیم ها در بجنورد را از تاریخ ۲۸ دی ماه اعلام کرد و افزود: همچنین برنامه ریزی شده تا در صورت نیاز تیم های خارجی به اردو در زورخانه های استان ساماندهی شوند.

اعلام آمادگی ۴۵ کشور برای شرکت در مسابقات

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۵ کشور برای شرکت در مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اعلام آمادگی کرده‌اند که حضور ۳۵ کشور قطعی شده است.

امیرآبادی با بیان اینکه ورزشکاران این کشورها در رده تیمی و انفرادی با یکدیگر مسابقه می دهند، خاطر نشان کرد: تیم های شرکت کننده از کشورهای بنین، اوگاندا، تانزانیا، کنیا، زیمباوه، نیجریه، گواتمالا و کوبا، بنگلادش، افغانستان، اندونزی، پاکستان، مالزی، نپال و فیلیپین، آذربایجان، بلاروس، چین تایپه، اوکراین، مولداوی، روسیه، ترکیه و گرجستان، عراق، هند، قرقیزستان، سنگاپور، آلمان، تاجیکستان، لهستان، صربستان و اروگوئه هستند.

وی ادامه داد: ورزشکاران کشورهای کامرون، قزاقستان، ازبکستان، کره جنوبی، آرژانتین، اکوادور، کاستاریکا، لاتویا، استونی و لیتوانی نیز در فهرست حاضران در مسابقات قرار دارند.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی با بیان اینکه حتی ریالی از بودجه استان و هیات برای مسابقات هزینه نمی شود، تصریح کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم چند تن از ورزشکاران بومی استان را در تیم کشورمان داشته باشیم.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیست و نهم دی ماه تا دوم بهمن ماه به میزبانی خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان