شما اینجا هستید

اخبار » تکمیل تاسیسات آبرسانی رباط پشت بادام بخش خرانق شهرستان اردکان

یزد تاسیسات آبرسانی مجتمع رباط پشت بادام بخش خرانق از توابع شهرستان اردکان به اتمام رسید.
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد: مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات، تصفیه و خطوط انتقال شرکت آبفا گفت : در راستای اجرای آبرسانی به روستای رباط پشت بادام شش کیلومتر لوله گذاری به قطر ۱۶۰ میلی متر و از جنس پلی اتیلن اجرا شد.
احمد باقری پور اظهارداشت: جهت افزایش ذخیره آب مورد نیاز یک باب مخزن بتنی ذخیره آب ۱۰۰۰ متر مکعبی و یک باب مخزن بتنی ذخیره آب ۱۰۰ متر مکعبی جهت ذخیره آب شیرین ساخته شد.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات، تصفیه و خطوط انتقال شرکت آبفا بیان کرد : ساختمان کلرزنی و آب شرین کن این مجتمع احداث شده است و جهت بهره برداری نیاز به نصب تجهیزات کلر زنی و آب شیرین کن می باشد که توسط امور آبفای اردکان در دست پی گیری می باشد.
باقری پور اظهارداشت : عملیات حصار کشی اطراف سایت تاسیسات روستاهای رباط پشت بادام و سنگرد شهرستان اردکان نیز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرا شد و سایت تاسیسات رباط پشت بادام از نظر حفاظت فیزیکی هم ایمن گردیده است.
وی افزود: اجرای عملیات آبرسانی به روستاهای رباط پشت بادام و سنگرد با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی واستانی به اتمام رسید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان