شما اینجا هستید

اجتماعی » توزیع هزار جفت کفش بین نیازمندان استان خراسان جنوبی

بیرجند – مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از توزیع هزار جفت کفش بین نیازمندان و ایتام همزمان با سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

به گزارش انتهاج ، رضا سلم آبادی در همایش به وسعت مهربانی که به همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی برگزار شد، از تهیه یک هزار جفت کفش توسط مراکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و هیئت ابوالفضلی بیرجند خبر داد و گفت: این کفش ها بین ایتام تحت حمایت و نیازمندان توزیع و یا در حال توزیع است.

وی با اشاره به موفقیت های کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد :خدمت رسانی به نیازمندان را اجتماعی کرده ایم و انجام امور توسط مراکز تحت نظر این نهاد به خود مردم واگذار شده است.

وی با بیان اینکه مساجد یکی از موثرترین پایگاه ها برای خدمت رسانی به نیازمندان است، افزود : در این راستا پایگاه های نیکوکاری را در جوار مساجد راه اندازی کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت ۵۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت : مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان است.

وی راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه در کشور در استان را اقدامی بزرگ دانست و افزود: از همه خبرنگاران استان می خواهیم تا با عضویت در این مراکز ما را در مطالبه گری برای کمک به نیازمندان یاری کنند.

۱۳ سفر زیارتی کربلا و ۲۲ کارت هدیه به قید قرعه به مددجویان، دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شرکت کننده در این همایش اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان