شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق در جشنواره شهید رجایی یزد

به گزارش انتهاج، آرش نواب در نشست شورای اداری و آئین تجلیل از برترین های جشنواره شهید رجایی استان به عنوان مدیر برتر در این حوزه تجلیل شد.
وی در حاشیه برگزاری این آیین با قدردانی از تلاش همه همکاران در کسب این رتبه ارزشمند ، با تاکید بر اولویت بندی نیازهای مردمی و پرداختن به خواسته شهروندان ، افزود : تعامل، همکاری و همراهی همه مدیران در بخش‌های مختلف ضمن ایجاد شرایط مطلوب برای خدمت شایسته به شهروندان، فضای خدمت را به فضای پرانگیزه و شاداب مبدل می کند.
این مسئول داشتن اخلاق و گشاده رویی با مردم را لازمه فعالیت در صنعت برق برشمرد و گفت : علاوه بر ضرورت گره گشایی از کار مردم، نوع برخورد مدیران و کارکنان نیز دارای اهمیت ویژه ای است.

نواب گفت: پرهیز از رفتار متکبرانه و نگاه ارباب رعیتی به مردم در صنعت برق بسیار مهم و دفاع از حقوق استان در حوزه صنعت برق و حفظ جایگاه ممتاز این صنعت شریانی ، کار بسیارحساس و با ارزش است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد :ارائه تصویر خوب و شایسته از خدمات خادمین صنعت برق به مردم در افکار عمومی و ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکین حائز اهمیت است.
مهندس نواب اذعان کرد : راستگویی ، صداقت در رفتار و گفتار و امین مردم بودن در عرصه خدمت رسانی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان