شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر از تلاش های مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در  حاشیه این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو برگزار گردید، بیان کرد: اکنون جمع خوبی به عنوان مدیران صنعت آب و برق استان در راس کار قرار دارند که می‌توانند با ابتکار، همراهی و تعامل با دستگاه های مختلف خدمات خوبی را برای یزد رقم بزنند.

وی افزود: فعالیت هایی که در مجموعه دستگاه‌های وزارت نیرو صورت می‌گیرد مثل همه دستگاه های زیربنایی کشور آثاری ماندگار در پی دارند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه باید در فرصت باقیمانده پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم گفت: این پروژه‌ها باید در فرصت باقیمانده دولت بهره برداری شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان فردی که در یزد خدمت می کنیم باید حداکثر بهره برداری را داشته باشیم. بخشی از مشکلات و مسائلی که بعضاً طی سالهای گذشته مورد بی‌توجهی قرار گرفتند پیگیری می‌شود که می‌توان در این خصوص به آغاز خط دوم انتقال آب و رینگ آبرسان شهر یزد تا سال آینده اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه محمدمهدی جوادیان زاده به عنوان رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان یزد، لوح تقدیری را از طرف وزیر نیرو به استاندار یزد اهدا نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان