شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر سه مسئول استان یزد از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان

یزد- طالبی استاندار یزد با اهداء لوح تقدیری از اصغر ریاضتی مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد به دلیل تلاش های شایسته ای که برای جامعه ایثارگران صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد .
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : در متن این تقدیرنامه آمده است :
هر روز خورشید از شانه های بلند همت کسانی طلوع می کند که اوقات روحانی و آسمانی خود را به عطر و رایحه خوش خدمت به هم نوعان سپری کرده اند و برای اعتلای میهن و باورهای آسمانی خود کوشیده اند .
با توجه به گزارش دفتر ارتباطات مردمی استانداری در خصوص فعالیت ها و خدمات صورت گرفته جناب عالی، به پاس خصلت های نیکو و باورهای ارزشمندتان ،بدینوسیله بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاش های شایسته ای که برای جامعه ایثارگران سرافراز بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز معمول داشته اید،صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم .
صحت ،سلامت و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

تقدیر مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی از مدیر دفتر مدیریت بحران آبفای استان یزد

فرهام کرکانی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور، از فرامرز شاکری مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت آبفای استان یزد به دلیل پیشبرد اهداف این دفتر تشکر و قدردانی کرد.
در بخشی از متن این تقدیر نامه آمده است:
بدینوسیله از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف دفتر مدیریت بحران ،پدافند غیرعامل و HSE در شرکت آب و فاضلاب استان یزد در سال ۱۳۹۹ تلاش نموده و با جدیت و دقت نظر در کم و کیف امور مرتبط با ماموریت کاری و حساس آن دفتر در آن استان همت گمارده اید ،تقدیر و تشکر می نمایم.
به پاسداشت تمام تلاش های ارزنده تان در این حوزه ،این لوح به رسم یادبود تقدیم تان می شود تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به همت والاو کوشش وافر شما .امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه ی شئون زندگی موفق و موید باشید.

تقدیر معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد از مدیر دفتر بهره برداری شرکت آبفا

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اهداء لوحی صادره از سیاوش پاکدل مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای استان یزد جهت مشارکت در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان تشکر و قدردانی کرد.
در بخشی از متن این تقدیر نامه آمده است:
مدیریت تامین و مصرف آب از دیرباز به عنوان مهم ترین مسئله مردمان یزد مطرح است و هر تلاش صادقانه ای که در حل مشکلات این حوزه صورت پذیرد بی شک از اجری عظیم برخوردار است که پاداش آن نزد خداوند متعال خواهد ماند.برخود لازم میدانم از زحمات و تلاش های مستعدانه و اقدامات ارزشمند جنابعالی در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان یزد صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان