شما اینجا هستید

اخبار » تعطیلی برخی مدارس خلخال به دلیل بیماری شبه‌آنفلوآنزا

اردبیل – مدیر آموزش و پرورش خلخال از تعطیلی برخی مدارس این شهرستان به دلیل شیوع موج جدیدی از بیماری شبه آنفلوآنزا در بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این بیماری موجب تعطیل شدن سه مدرسه شهری و روستایی این منطقه شد.

به گزارش انتهاج، سخاوت بیرامی، اظهار کرد: به علت شیوع موج جدیدی از بیماری شبه‌آنفلوآنزا در مدارس و مبتلا شدن بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز به این بیماری در هفته جاری این اداره اقدام به تعطیلی اجباری ۲ روزه سه مدرسه شهری و روستایی این منطقه که بیشترین تعداد دانش‌آموزان به این بیماری مبتلا شده‌اند، شد.

وی افزود: در ۲ روز اول هفته ۱۴۰ دانش‌آموز دختر مدارس ابتدایی شهید فرامون و ام‌کلثوم شهر خلخال دچار بیماری شبه‌آنفلوآنزا شدند و از مجموع دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی روستای مجره از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز تنها ۹ نفر از ابتلا به این بیماری مصون مانده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش خلخال خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از افزایش شیوع بیماری در بین جمعیت دانش‌آموزی این مدارس امروز و فردا تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه شدت برودت هوا در ۲ روز گذشته موجب افزایش تعداد دانش‌آموزان مبتلا به بیماری سرماخوردگی و شبه‌آنفلوآنزا در این منطقه شده ، ادامه داد: تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع این بیماری در بین دانش‌آموزان سایر مدارس منطقه آموزش و پرورش خلخال انجام شده و انتظار می‌رود دانش‌آموزان با رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین پرهیز اولیا از فرستادن فرزندان به مدرسه از شیوع موج جدید آنفلوآنزا در سایر مدارس سالم پیشگیری کنند.

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان