شما اینجا هستید

اخبار » تصویب ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهور به اردبیل

اردبیل – استاندار اردبیل از تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر اخیر دکتر روحانی به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش انتهاج، اکبر بهنام جو در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مصوب شده که ۱۵ درصد از این مبلغ تا کنون پرداخت شده و ۳۰ درصد از این مصوبات نیز در حال اجرا بوده و به زودی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: سفر رئیس جمهور در این زمان به استان موجب جذب اعتباراتی به استان شد که در حوزه‌های بهداشتی، راه، راه آهن و گردشگری هزینه می‌شود.

بهنام جو با تأکید بر تلاش مدیران در جذب اعتبارات متمرکز از وزارتخانه‌های مربوطه، افزود: مدیران باید با تلاش برای جذب این اعتبارات در هزینه کرد مؤثر آن نیز تلاش کنند.

وی به عملکرد بانک‌ها در استان نیز در زمینه حمایت از اشتغال اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی از تعهد ۱۰ هزار میلیارد تومانی سال جاری توانسته ۶۰ درصد آن را جذب و در حوزه‌های توسعه گلخانه‌ای هزینه کند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای راه آهن اردبیل، اتصال خط آهن آذربایجان به استان اردبیل، توسعه راه‌های چهار خطه، اجرای طرح‌های بیمارستانی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه ریزی برای اشتغال و راه اندازی فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای از جمله اقدامات مهم دولت در استان است که لازم است مردم از آن‌ها اطلاع یابند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان