شما اینجا هستید

اخبار » تشکیل ۹۷ پرونده قاچاق چوب و زغال بلوط در شهرستان لردگان

شهر کرد – رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان از تشکیل ۹۷ پرونده قاچاق چوب و ذغال جنگلی بلوط از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، آیت حسنی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۴ هزار و ۴۵۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف و ۷۲ پرونده تخلف در این رابطه تشکیل شد، گفت: در مدت مشابه سال‌گذشته ۴۸ هزار و ۶۳۰ کیلوگرم چوب جنگلی بلوط در این شهرستان کشف و ۷۸ پرونده تخلف تشکیل شد.

وی، با اشاره به کاهش کشفیات قاچاق چوب در این مدت در شهرستان، اظهار کرد: اجرای عملیات‌های پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی در حوزه مبارزه با قاچاق چوب و زغال از مهمترین دلایل کاهش کشفیات چوب و زغال بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم زغال بلوط قاچاق کشف و ۲۵ پرونده تخلف تشکیل شد، افزود: این میزان در مدت مشابه سال‌ قبل یکهزار و ۷۰ کیلوگرم زغال قاچاق بوده که ۱۳ پرونده تخلف تشکیل شده بود.

حسنی خاطر نشان کرد: طبق قانون قطع و حمل درختان جنگلی بدون پروانه حمل و زغال‌گیری جرم است و خودروهای حامل چوب و زغال فاقد مجوز توقیف می‌شود.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان