شما اینجا هستید

اخبار » تشکیل ۵۷ پرونده احتکار در زنجان

زنجان – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل ۵۷ پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد.

به گزارش انتهاج، مرتضی ممیزی با بیان اینکه طی ۸ ماهه سال جاری ۵۷ فقره پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است، گفت: این تعداد پرونده احتکار برای قبل از گران شدن بنزین بوده و بعد از گرانی بنزین، پرونده ای در زمینه احتکار در استان تشکیل نشده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده احتکار را بیش از ۳۵ میلیارد ریال برشمرد و افزود: محتکرین به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد پرونده های احتکار در شهرستان های زنجان و ابهر تشکیل شده است، اظهار کرد: بازرسی‌های سرزده از انبارهای کالا در استان زنجان تداوم دارد و با محتکرین به جد برخورد و کالاهای احتکار شده، با نرخ دولتی مصوب به مرم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف ایجاد سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی اقتصادی است، خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی در سه حوزه رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود فعالیت می کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان