شما اینجا هستید

اجتماعی » تشدید پایش بازار یزد در طرح فاصله‌گذاری هوشمند

به گزارش انتهاج، سید محمد رستگاری در نشست مقابله وپیشگیری با کرونا اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان ستاد نظارت بر بازار با همکاری ادارات صمت، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی وبسیج تیمهای نظارت بر بازارتشکیل شده است.
وی همکاری اصناف در کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا را غیر قابل انکار دانست و اظهارداشت: تعطیلی اصناف به دلیل تاثیرگذاری بر عملکرد سایر بخش ها و حتی در شبکه روابط خانوادگی، نقش تعیین کننده ای در کنترل گسترش ویروس داشته است.
فرماندار یزد تصریح کرد: این ستاد با هدف نظارت بر بازار شهرستان و اجرای دستورالعمل های بهداشتی توسط اصنافی که اجازه فعالیت به آنها داده شده تشکیل شده و به صورت مستمر بازار شهرستان را پایش می‌کنند.
این مسئول گفت: زمان فعالیت مراکز و واحدهای صنفی کم‌خطر و فعال به جز ‌ سوپرلبنیاتی ها و نانوایی ها تا پایان فروردین ماه ساعت ۲۰ شب اعلام می باشد.
وی اضافه کرد: اصنافی که به آنها اجازه فعالیت داده شده در راستای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی باید در سامانه سلامت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.
سید محمد رستگاری افزود: اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب و پرونده آنها به مراجع ذیصلاح ارجاع می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان