شما اینجا هستید

اخبار » تسهیل نقل و انتقال تولیدات استان با اتصال خط راه آهن به شهرک صنعتی

اردبیل – استاندار اردبیل با اشاره به تسهیل نقل و انتقال تولیدات استان با اتصال خط راه آهن به شهرک صنعتی گفت: مقدمات اتصال شهرک صنعتی به خط راه آهن در حال اجرای اردبیل – میانه در حال انجام است که با اتصال این خط به شهرک صنعتی ، نمین نیز به این شبکه متصل می‌شود.

به گزارش انتهاج، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نمین اظهار کرد: بر اساس تفاهم انجام گرفته ۳۰ درصد هزینه این اتصال توسط شهرک‌های صنعتی و ۳۰ درصد نیز توسط منطقه ویژه نمین و مابقی نیز از دیگر منابع تامین می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند واحد صنعتی، پست تولید برق صنعتی، گلخانه و سردخانه در نمین، افزود: بار اصلی مبارزه در جنگ اقتصادی بر دوش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بوده و در شهرستان نمین هم سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در حال اجرا است.

بهنامجو ادامه داد: باید از هر فرصتی در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاری ها استفاده کرده تا راه تولید را هموار کنیم.

استاندار اردبیل اقدامات اقتصادی و سرمایه‌گذاری در نمین را مناسب برشمرد و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح‌ها بیکاری در این شهرستان به حداقل برسد.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکل آب شرب عنبران به عنوان مطالبه مردم این این بخش از تصویب اعتبار لازم در سفر رییس جمهوری برای این منظور به استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با جذب این اعتبار در سال آینده اقدامات آبرسانی به این شهرستانها را اجرا کرده تا مشکل کمبود آب این مناطق برطرف شود.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان