شما اینجا هستید

اخبار » تسریع در بازگشایی جاده بجنورد به آشخانه

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بازدید از محل تخریب‌شده محور بجنورد-آشخانه با بیان اینکه جاده بجنورد-آشخانه که به علت رانش زمین مسدود شده است، گفت: با تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط هرچه سریع‌تر بازگشایی می‌شود.

به گزارش انتهاج، رضا اکبری در بازدید از محور خسارت‌دیده بجنورد-آشخانه اظهار کرد: این محور به علت رانش زمین آسیب‌دیده و به‌ناچار مسدود شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر بجنورد- آشخانه، محور مهم و پرتردد استان و کشور است، ادامه داد: بنابراین باید به بازگشایی آن سرعت داده شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد مسافران عبوری از محور قدیم خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرمت این محور آغازشده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با ایجاد کانال و زه کشی، سطح جاده به تثبیت اولیه برسد.

اکبری با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که این جاده چه زودتر بازگشایی شود و در این زمینه حمایت مالی و اعتباری هم خواهیم داشت که به اجرای کارها سرعت داده شود، عنوان کرد: البته کار مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک هم انجام می‌شود تا در صورت نیاز، اقدام اساسی مورد لزوم برای این مسیر انجام شود.

وی در انتها عنوان کرد: بخشی از اعتبار مورد برای مرمت این محور از منابع استان و بخشی هم از کمک‌های این سازمان تأمین می‌شود.

گفتنی است طی بارش‌های گسترده در خراسان شمالی، بامداد یکشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه جاده بجنورد به آشخانه که بخشی از مسیر عبوری مشهد به شمال محسوب می‌شود، دچار رانش شد و باعث انسداد این جاده شده و هم‌اکنون تردد از جاده قدیم بدرانلو در حال انجام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان