شما اینجا هستید

اخبار » تسریع اجرای طرح برق رسانی به بخش آب و کشاورزی شهرستان دشتستان

بوشهر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از تسریع در اجرای طرح برق‌رسانی به بخش آب و کشاورزی شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، اردشیر مذکوری در بازدید از عملیات اجرایی خط برق رسانی به پمپاژ آب منطقه سعدآباد ، گفت : در راستای توسعه زیرساخت‌های برق در حوزه کشاورزی استان بوشهر تلاش های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم، اظهار کرد: با هدف شتاب بخشی به حرکت چرخ اقتصاد کشور باید از فعالیت‌های حوزه تولید با ایجاد زیرساخت‌هایی ضرورت دار مانند برق حمایت جدی صورت گیرد.

مذکوری از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه برق‌رسانی به ایستگاه پمپاژ آب نخیلات منطقه سعدآباد شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: این پروژه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و در مجموع ۱۷.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط در این پروژه احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه این خط فشار متوسط حدفاصل ایستگاه فوق توزیع وحدتیه تا ایستگاه پمپاژ آب منطقه سعدآباد اجرا می شود ، ادامه داد : پروژه برق دار کردن ایستگاه پمپاژ آب نخیلات سعدآباد دشتستان از جمله پروژه های شرکت است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید اجرایی شده است.

مذکوری تصریح کرد: دلیل کندی پیشرفت پروژه یاد شده وجود شماری معارض است که با تعامل خوب ایجاد شده در طی این بازدید تمهیدات لازم برای تسهیل سازی و تسریع در احداث خط صورت گرفته است.

وی افزود: دستگاه‌های ذیربط همکاری مطلوبی در اجرا پروژه دارند که این مهم نوید بخش تسریع در روند توسعه شهرستان دشتستان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان