شما اینجا هستید

اجتماعی » تردد در جاده چالوس جریان دارد

کرج – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: با بارش شدید برف در استان البرز، با انجام عملیات برف‌روبی به موقع، تردد در جاده چالوس جریان دارد.

به گزارش انتهاج، گودرز محمودی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: در محورهای کرج – چالوس، آزادراه کرج و جاده طالقان شاهد بارش برف هستیم. نیروهای راهداری نیز در حال انجام عملیات برف‌روبی هستند.

وی افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای استان به‌خوبی در حال انجام است و تردد در همه محورهای استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به وضعیت محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز بارش شدید برف در این محور آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: در محور کرج – چالوس از سه راهی دیزین به سمت کندوان شدت بارش برف و وزش باد بیشتر است، اما خوشبختانه هیچ‌گونه انسدادی در طول مسیر وجود ندارد و این محور باز است.

محمودی یادآور شد: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی استان به ویژه محور کرج – چالوس و جاده طالقان از رانندگان درخواست می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با راهداران همکاری کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان