شما اینجا هستید

اخبار » تجهیز شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷

اردبیل – شهردار اردبیل از مجهز شدن نهاد شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

به گزارش انتهاج ، حمید لطف اللهیان در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۵۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، آبگرفتگی، آتش نشانی، ساخت و ساز غیرمجاز و … تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، افزود : شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد : ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.

وی افزود:تجهیز شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداران را تسهیل می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان