شما اینجا هستید

اخبار » تایید صلاحیت ۶۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی

بجنورد – رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از تایید صلاحیت ۶۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده شورای نگهبان صلاحیت ۶۸ تن از داوطلبان این استان برای نامزدی در این دوره از انتخابات تایید شده است.

به گزارش انتهاج، عابدین عابدی مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله قبل صلاحیت ۶۷ نفر توسط هیات نظارت مرکزی تایید شده بود که پس از ارسال اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده، شورای نگهبان در آخرین بررسی صورت گرفته ۲ نفر از رد صلاحیت شدگان بجنورد را تایید و یک تن از تایید صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه اسفراین را رد کرد.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۴۰ داوطلب در استان، افزود: از این شمار ۶۸ نفر تایید و ۶۰ نفر رد صلاحیت شده و ۱۲ نفر نیز انصراف دادند.

وی در خصوص آمار تفکیکی حوزه های سه‌گانه انتخابیه استان خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه بجنورد که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس است ۸۸ نفر داوطلب شده بودند که ۳۷ نفر تایید و ۴۲ نفر رد صلاحیت شده اند و ۹ نفر نیز انصراف داده اند.

عابدی مقدم در خصوص حوزه انتخابیه شیروان که در مجموع ۲۶ داوطلب برای یک کرسی نمایندگی این شهرستان ثبت نام کرده بودند، نیز گفت: در این حوزه انتخابیه ۱۲ نفر تایید شده اند، ۱۲ نفر رد صلاحیت شده و ۲ نفر نیز از نامزدی انصراف داده اند.

وی با اشاره به ثبت نام ۲۶ داوطلب برای یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه اسفراین نیز تصریح کرد: در این حوزه ۱۹ نفر تایید و ۶ نفر رد شده اند و یک نفر نیز انصراف داده است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان