شما اینجا هستید

اخبار » بیش از هزار تن میوه شب عید در انتظار توزیع در خراسان شمالی

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از هزار تن میوه شب عید در خراسان شمالی، ذخیره‌سازی شد، گفت: میوه شب عید شامل ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال است که از ۲۵ اسفندماه در بازار استان عرضه  می شود.

به گزارش انتهاج، امین قربانی در توضیح نحوه تامین میوه شب عید در این استان عنوان کرد: پرتقال از استان مازندران تامین و سیب هم به میزان کافی از باغداران استان تهیه شد.

قربانی در خصوص تهیه و تامین گوشت قرمز و مرغ ایام پایانی سال و عید نوروز بیان داشت: بر اساس گزارشات رسیده از سازمان جهاد کشاورزی، به اندازه کافی در استان جوجه ریزی انجام شده و نگرانی برای رفع نیاز شهروندان به مرغ وجود نداشته زیرا این موضوع کاملا پیش بینی شده است.

قیمت مرغ

بیشتر بخوانید:

توقیف بیش از ۳ تن برنج بدون مجوز در بجنورد

سر پرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی  توزیع گوشت قرمز جهت حمایت از اقشار کم درآمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۵ تا ۸۵ هزار تومان و  از دیگر اقدامات صورت گرفته را درخواست تخصیص ۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در روز های پایانی سال و ایام نوروز برشمرد.

فروش ویژه و فوق العاده فقط در ۲۸۸ واحد در خراسان شمالی

امین قربانی در تشریح شرایط فروش فوق العاده نوروز ۹۹ عنوان کرد : این طرح نوعی از فروش است که در آن فروشگاه ها و واحدهای منتخب با کاهش سود خود، انگیزه خرید مشتریان را افزایش می دهند.

قربانی درباره فروش فوق العاده انواع کالا به مناسب عید نوروز به خبرنگار انتهاج گفت: فروش ویژه و فوق العاده فقط در ۲۸۸ واحد در خراسان شمالی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی برای بیش از ۲۶ هزار واحد صنفی پروانه کسب صادر شده که در قالب هفت اتاق اصناف به فعالیت می پردازند، افزود:فروش فوق العاده و حراج در صورتی که بدون اخذ مجوز لازم باشد تخلف است و از اصناف خواهشمندیم به این موضوع توجه داشته باشند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان