شما اینجا هستید

اخبار » بیشتر موارد محبوس شدن در آسانسورها مربوط به مسکن مهر ها است

کرمانشاه – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت : بیشتر موارد محبوس شدن در آسانسورها مربوط به مسکن مهر ها است که علت آن نداشتن تائیدیه ایمنی، دستکاری دکمه ها توسط کودکان و شمار خانواده های بیشتر بوده است.

به گزارش انتهاج ، غلامرضا رضایی با اشاره به انجام ماهیانه ۴۰ ماموریت نجات محبوس شدگان در آسانسور ، اظهار داشت: به طور میانگین از ۲۳۰ ماموریت امداد و نجات انجام شده در طول یک ماه ۴۰ ماموریت مربوط به محبوس مورد شدن در آسانسور است.

وی افزود: این ماموریت های عمدتا در فصل تابستان به دلیل قطعی برق شایع تر است هرچند در مواردی هم نواقص کابینه آسانسور هم منجر به اعزام نیروهای آتشنشانی به محل می شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این حوادث منجر به انجام ماموریت امداد و نجات شده است ، خاطر نشان کرد : سازمان آتش نشانی از نظر ایمنی آسانسور منازل و واحدهای تجاری پیش از صدور تائیدیه پایان کار بررسی لازم را انجام می دهد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان