شما اینجا هستید

اجتماعی » بوستان کمیل آزادشهر یزد در آستانه افتتاح

به گزارش انتهاج یزد- مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: بوستان کمیل در مساحت بیش از ۹ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فعالیت های عمرانی، در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

به نقل از روابط عمومی، سید ابوالفضل کشفی افزود: بوستان کمیل واقع در خیابان موسی بن جعفر در مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع پس از تجهیز و تکمیل مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز همزمان با هفته بسیج در آذرماه در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۴۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه برای شهرداری در برداشته است.

کشفی احداث پارک های درون محله ای را برای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم ضروری دانست و یکی از کمبود های ناحیه آزادشهر را نبود فضای سبز و بوستان های مناسب عنوان کرد.

وی افزود: این منطقه با جمعیتی بالغ بر ۷۰هزارنفر به شدت از کمبود بوستان های خانواده رنج می‌برد که ایجاد این چنین فضاها، می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها موثر باشد.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ضمن تشکر از شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران قبلی منطقه چهار برای خرید باغی در بلوار شهید موحدین برای ایجاد بوستان خانواده، تصریح کرد: عملیات عمرانی این پروژه در آینده ای نزدیک آغاز می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان