شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از پردیس پزشکی رامسر در دهه فجر

رامسر – استاندار مازندران از بهره برداری از پردیس پزشکی رامسر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: روند ساخت پردیس خودگردان علوم پزشکی رامسر با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان عملیاتی شد و دهه فجر بهره برداری می شود.

به گزارش انتهاج، احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه پردیس خودگردان بین الملل رامسر با جذب ۶۰۰ دانشجو در رشته‌های پزشکی و داروسازی یکی از ظرفیت‌های بزرگ دانشگاهی بوده که در گذشته در مکان استیجاری اسکان داشتند، اظهار کرد: با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان روند ساخت ساختمان جدید این مجموعه در پشت بیمارستان امام سجاد رامسر عملیاتی شد که در دهه مبارک فجر بهره برداری می‌شود.

وی افزود: در پردیس خودگردان بین الملل رامسر در سه دوره پزشکی و پنج دوره داروسازی دانشجویان فارغ التحصیل شدند و در ساختمان جدید ستاد دانشگاه و کلاس‌ها برای رفاه حال دانشجویان ساخته شد.

استاندار مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در امور اجرایی و در راستای بهره وری علمی، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها با مسئولیت اجتماعی به مسائل جامعه ورود کرده و دستگاه‌های اجرایی در عمل به تحقیقات و دستاوردهای علمی کوشا باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان رامسر با داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب گردشگری در بخش سواحل و با جنگل‌های زیبا مقصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: تقویت زیر ساخت‌های گردشگری و جذب سرمایه گذاران سبب جذب توریست، رونق اقتصادی واشتغال زایی می‌شود.

وی افزود: سواحل منطقه دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش گردشگری است و می‌توان با توسعه و تجهیز تفریحات دریایی، احداث شهر بازی و پلاژها نقش بزرگی در این بخش ایفا کرد.

باغ ۳۳ هکتاری احیا می‌شود

احمد حسین زادگان درباره احیای باغ ۳۳ هکتاری در ادامه افزود: باغ ۳۳ هکتاری دارای ظرفیت بزرگی در بخش گردشگری و اقتصادی بوده که طبق ضوابط میراثی روند احیای آن با طرح پیشنهادی عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیست دوچرخه سواری و کاشت گونه‌های گیاهی در باغ ۳۳ هکتاری مورد موافقت میراث فرهنگی قرار گرفت و در زمین ۸ هکتاری طبق مصوبه هیئت دولت در ۲۰۵ هکتار از این عرصه بازارچه صنایع دستی و موزه شمال راه اندازی می‌شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان