شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از اجرای آسفالت و جداره سازی و نماسازی روستای کاریزدر

صبح امروز آئین بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت و همچنین جداره سازی و نماسازی محور روستای کاریزدر با حضور فرماندار اسفراین، امام جمعه بام و صفی آباد و معاون راهداری استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد

اسفراین – به گزارش انتهاج ، طاهر رستمی فرماندار درحاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژه به صورت مشارکتی و با مشارکت بخشداری،دهیاری و شورای روستا انجام شده است .

رستمی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی دولت در اعتبارات خود دچار محدودیت است که نیاز است مردم با همکاری و مشارکت در اجرای پروژه ها به دولت کمک کنند .

فرماندار اسفراین ضمن تاکید برایجاد اشتغال برای روستائیان بیان داشت: با توجه دستور مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه کشور؛ تسهیلات اشتغال خوبی جهت کمک به اشتغال روستاییان تخصیص داده شده است .

برپایه این گزارش اجرای آسفالت، زیرسازی، جداره سازی و نماسازی روستای کاریزدر به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان