شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری انتخابات پرشور توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

اسفراین- فرماندار اسفراین در نشست تعاملی با هیات نظارت، اعضای شورای تامین شهرستان و هیات بازرسی انتخابات ۹۸ شهرستان و بخشداران گفت: برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور نقشه‌های شوم استکبار و دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش انتهاج، طاهر رستمی در نشست تعاملی با اعضای حوزه انتخابیه شهرستان اسفراین اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، بی طرفانه و با مشارکت حداکثری برگزار گردد که این امر مستلزم همکاری و همراهی همه عوامل دخیل در انتخابات با یکدیگر است .

رستمی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همدلی و هم‌سویی ملت و مسئولان هستیم تا با برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور نقشه‌های شوم استکبار و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای ضربه زدن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن بسیار تلاش کرده است که با متشنج کردن فضای روانی امورکشور را دچار مشکل کند و بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، اما مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی علیه اغتشاشگران نشان دادند که برای اقتدار ایران اسلامی همیشه همراه و حامی انقلاب و نظام هستند.

فرماندار اسفراین ضمن اشاره به همراهی، بینش و بصیرت مردم اسفراین، با ابراز قدردانی از اقدامات شورای تامین شهرستان برای تامین امنیت اجرای طرح سهمیه بندی سوخت و همچنین حضور گسترده مردم غیور اسفراین در راهپیمایی روز گذشته، افزود: وحدت و همدلی بین مردم و مسولین کمک کرد تا فضای شهرستان آرام باشد و مشکل خاصی نداشته باشیم .

رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان اسفراین در ادامه با بیان این مطلب که بعنوان امانتدار مردم در اجرای انتخابات، در ایجاد فضای نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری نیز در شهرستان تلاش خواهیم کرد؛ گفت: در برگزاری انتخابات آتی باید حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بعنوان حق الناس و برابر مُرّ قانون مورد توجه قرار گیرد و برای دنیای هیچ کسی آخرت خودمان را خراب نکنیم.

طاهر رستمی یادآور شد: اگر هر کدم از عوامل مسئول در انتخابات در امر وظایف خود کوتاهی کنند یا اصل بیطرفی و امانتداری را رعایت نکنند باعث می شود که اعتماد مردم خدشه دار شود.

فرماندار اسفراین با بیان اینکه پیشگیری از وقوع تخلف اولویت اصلی برای مسئولین اجرایی انتخابات است، گفت: التزام به قانون و رعایت اخلاق در انتخابات نباید مورد غفلت واقع شود.

وی به نقش مهم اهالی مطبوعات و رسانه‌ها در راستای سالم سازی فضای انتخابات تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت رسانه ها و نخبگان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و رقابت سالم به نحو مطلوبی بهره گرفته شود. وی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها و تخریب ها در فضای مجازی اظهار داشت: شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی و شورای تامین به این بحث ورود جدی خواهند داشت.

رستمی در پایان با تاکید بر این موضوع که استفاده از اموال دولتی و نهادهای عمومی برای تبلیغات کاندیدای خاص خلاف قانون است، افزود: اگر شاهد چنین اتفاقاتی در شهرستان بودیم حتما با آن برخورد قاطع خواهیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان